Erruduna, Ruper Ordorika

Ruper Ordorika: disko berria (Bakarka II), sarrera berria hemen.
Nuevo disco y nueva entrada por aqui del músico de Oñati.

2018an argitara emandako Bakarka diskoaren bide beretik joango da berria: kantu ezagunak ("Zaindu maite duzun hori", adibidez) eta berriak formatu intimistan, kitarrarekin soilik lagunduak. Kantaren esentzia biluztea ei da asmoa. Aipagarria, Jonan anaia hil ondoren lehenengoa izango dela baina nahasketak eta masterizazioak hark eginak direla. 

Sigue la vía del disco Bakarka que publicó en 2018: temas antiguos y nuevos, en formato intimista, acompañado de guitarra. A destacar, que es el primero que se publica tras la muerte de su hermano Jonan, quien ha realizado el trabajo de mezclas y masterización en este trabajo.



Beste bertsio bat (zuzenean grabatua) / Otra versión (en directo) 
Ni errudun sentiaraztea zenuen lege, azkenean sinistu nuen nik ere, hainbeste eraso zentzugabe pairatuz lurra joko nuela aspaldiko proiektu harek bezala. Benetakoa zen ene asmo bakarra Mauriziaren kantu bat bezala, zurekin ahaztea nuen desio, nola egin ordea zure fotoa neukan ohe alboan. Ez naiz ni zurekin ahaztu dena, beste norbait izango zen hura. Hura beste norbait izango zen ni ez naizelarik zurekin oroitzen, hala esan didate niri ere denbora arin doala dena zapuztuz, kupidarik gabea. Ez naiz ni…


Comentarios