¿Frases redondas o memorables? / Esaldi gogoangarriak?

Me citó Abel Camacho en su intervención en Moodle Moot Euskadi 2024; bueno, en realidad citó una frase que me atribuyó

Luego le pregunté y me dijo que sí, que estaba seguro que yo la había escrito en Twitter aunque yo no la recuerde. Eso sí; estoy de acuerdo. 

Lo curioso vino cuando Andoni Tolosa, en el mismo evento y al hilo de esa cita, me dijo que tendrán que hacer un libro con citas mías; que suelo soltar con frecuencia frases "redondas", digamos. Vaya; pues no soy consciente de que lo hago 😅


Abel Camachok nire hitz batzuk aipatu zituen aurtengo Moodle Moot Euskadi topaketan eman zuen hitzaldian. Nik ez nituen gogoan baina, hari galdetuta, baieztatu egin zidan irakurriak zituela nire txio batean. Dena den, harrigarriena ez zen hori izan, Kafea hartu bitartean, Andoni Tolosak nire esaldien bilduma bat egin beharko  litzatekeela esan zidan; haren esanetan, sarritan botatzen ditut halako "esaldi borobilak". Egia esan, ez naiz orain arte horretaz jabetu. Hemendik aurrera arreta handiagoa jarri beharko dut, karkarkar.

Comentarios