Iturriak / Fuentes

Iturri beretsuetatik edaten ote dute Josu Bergarak eta Ismael Serranok? Behin baino gehiagotan pentsatu ohi dut nire mp3 zaharrean musika entzun bitartean (eta ez herdoilaren tristeziaz pentsatzen portzierto)

Begira adibidea; bertsio akustikoan ez bezala, txaloez markaturiko erritmoa darabil Josuk Galdu gara abestian. Ez didazu ukatuko ikuspegi horretatik, erritmoarenetik alegia, Vallekasekoaren Si se callase el ruido kantaren kutsua ez duenik, ezta?







Parecidos razonables en la base rítmica de estos dos temas de cantautores, en la versión más elaborada del tema por parte de Josu Bergara en su segundo disco. En la de Ismael, también yo apoyé en un concierto con mis palmas a Javier Bergia y Jacob Sureda. Quizá las fuentes de las que beben no están tan alejadas, aparte de ese toque tristón y depre, como le achacan más de una vez sus amigos a Josu, y que no es extraño en la canción de autor.

Por cierto, Josu ha comenzado a grabar su tercer disco. Se ve que no hay dos sin tres.

Disko berria grabatzen hasia dela adierazi du Josuk Sarean; hirugarrena oraingoa.  Ez dut uste aspertua egoteagatik izan denik, euskaraz esaera zaharrak hau dioen arren: "Zerua ta lurra aspertu(a)k (o)men zauden eta itsasoa (eg)in zuten."

Comentarios

  1. Anónimo2/27/2012

    Aupa Iñaki!
    Ez zara lehena gauza bera aipatzen duena. Aurreko baten esan nizun bezala, "Galdu gara" kantuaren toke hori (txaloak eta gitarra flamenkoa) aurreko taldearen bateriaren "errua" omen da. Eta emaitzarekin oso pozik geratu ginen.

    Egia esateko aspaldi entzun ohi dut Ismael Serranoren musika, eta bereziki hasierako diskoak gustatzen zaizkit. Hala ere, askok esan didate nire musika Mikel Markez, Pablo Moro edo Jorge Drexler-ekin antza gehiago duela. Bueno, nire gurasoen lagunek Benito Lertxundi eta Ruper Ordorika aipatzen didate. Ezagunenak direlako, agian. ;))

    Danen estiloetatik "edan" dudala esatean ez dut gezurrik esango, baina beste kantu batzuetan Bruce Springsteen, Anari, Glen Hansard, Damien Rice, EH Sukarra, Su ta gar edo Mikel Laboaren kantuek izan dira niretzat oso bereziak.

    Betilez, eskerrik asko nire musika hamentxe zabaltzeagatik eta "haundiekin" konparatzeagatik!!

    Josu

    ResponderEliminar
  2. Joño, besteak beste Pablo Moro eta Mikel Markez aipatu dituzu, Josu :-)

    Ematen dituzun erreferentzia batzuk ez dira niretzat honen ezagunak eta adituko ditut.

    Eskerrak zuri musikagatik.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Aquí también puedes colaborar tú.
Idatzi ere egin ahal duzu txoko honetan.