Bilblogari: jóvenes y no tan jóvenes en la blogosfera bilbaina

Me dicen en casa el otro día que por qué no me presento a un concurso de blogs de Bilbao. Yo ya sabía de qué iba por anteriores ediciones, y qué va dirigido a bloggers jóvenes. Así que, aunque yo me sienta razonablemente joven, les comenté que no podía participar. Eso sí, en esta tercera edición han subido la edad máxima de los 30 años de la primera edición a los 35 como tope. ¿También envejece la blogosfera bilbaina?



"Gazte gera gazte, ta ez gaude konforme" kantatzen zuen Lurdes Iriondok joan den mendean. Ez dakit konforme ez egotea eta blogari izatearen artean loturarik dagoen, baina Bilblogari lehiaketan parte hartzeko muga 35 urtean dago, bilbotarra edo Bilborekin lotura izateaz gain. Beraz, ezin nik parte hartu, neure burua oraindik nahiko sasoian ikusi arren. Hori bai, deigarria, lehenengo ediziotik hona bost urte igo dela "gazte" kontzeptu hori. Noraino iritsiko ote gara? Bilboko blogosfera gaztea ere zahartzen ari zaigu ala?


Comentarios