Hizkuntzak eta tresnak / Lenguas y herramientas

 Spotify euskaraz erabil zitekeela irakurri nuen eta hizkuntza aldatzen saiatu nintzen. Baina ez nuen lortzen 

Leí que el euskera se incorporaba a Spotify e intenté cambiar, pero no lo conseguía.


Jabotxak bide beretik erantzun zidan, berak lortu zuela esanez. Gerora, Sustatu.com-en topatu nuen erantzuna: saiatu nintzenean Androiden baino ezin zen eta horretarako ezarpenetan lehenetsi behar nuen euskara. Hala egin eta... ustekabea. Spotifyn bai baina gainontzekoetan ere bai. Eta aplikazio guztiek ez dute euskararen aukerarik. Ondorioz nahastea hizkuntzen aldetik. Eta, ikuspegi baikorraz, hizkuntza gehiago praktikatzeko aukera, ingelesa batik bat. 

Orain lortu dut webgunean ere aldatzea. Baina zalantza dut telefonoan zer egin; nahiko zoratuta dabiltza aplikazioak.

Lo intenté pero no podía, aunque me dijeron que sí lo habían conseguido. Encontré la respuesta; parece que en aquel primer momento no se podía en la web pero sí en el teléfono. De manera que cambié los ajustes... y sorpresa. Al ser el euskera la lengua elegida, había aplicaciones que se habían vuelto locas y no reconocían, así que los interfaces y mensajes empezaron a aparecerme en inglés en muchos casos. Jaleo de lenguas... u oportunidad de aprendizaje.

Ya he conseguido el cambio en la web; me queda la duda de qué hacer ahora en el teléfono.

Comentarios