Heidi ETB3n

Kexu dabilkigu Katixa ezin duelako ETB3 ikusentzun. Azken boladan ez dut telebista askorik ikusten, baino atzo tartetxo bat hartu eta zappinean hasi nintzen. Ni bai, ETB3 ikustera iritsi nintzen baina hura sorpresa: zer emango eta Heidi. 
Zenbat urte pasatu ote dira lehenengoz pantailaratu zutenetik. Oraingoan euskaraz, eta orduan egin nuen topo bigarren ustekabekoarekin: Peio da Heidiren laguna. Kepa ere izan zitekeen, ezta?
Sorpresa ayer cuando zappeando llegué a ver ETB3. Estaban dando... Heidi. Treinta y tantos años después. Eso sí, doblada al euskera y con una sorpresa añadida: Pedro se ha convertido en Peio.

Comentarios

  1. Pues en esa foto que has puesto parece un chaval que está sodomizando a una oveja ;-)

    ResponderEliminar
  2. Sekula ez dut malko gehiagorik atera, Heidei Frankfurtera joan zenean baino.

    ResponderEliminar
  3. En fin Kanif, es lo mejor que encontré en FlickrCC ;-)
    Igual te inspira alguna nueva aventura para H y C

    Noe, aukera izango duzu berriz negar egiteko; lehendabiziko kapitulua zela iruditu baitzitzaidan.

    ResponderEliminar
  4. Trauma bera berriro? Ez, eskerrik asko ;-)

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Aquí también puedes colaborar tú.
Idatzi ere egin ahal duzu txoko honetan.